sâmbătă, 4 iulie 2015

Sirop de zmeura


Ador zmeura oricum ar fi...simpla, in prajituri, gemuri, siropuri etc. Nu cred ca m-as satura vreodata de ea :))
Si pentru ca acum este sezonul ei, am pregatit un sirop rapiiid :D

Ingrediente:
  • Pentru aprox 750 ml sirop:
  • 550 g zmeura
  • 350 g zahar
  • 2 linguri zeama de lamaie
  • 750 ml apa

    Mod de preparare:
    • Curatam zmeura si o spalam cu grija.
    • O punem intr-o oala si adaugam peste ea 750 ml apa. Dam oala pe foc mediu si o lasam sa fiarba aprox. 10 minute.
    • Dupa ce zmeura s-a inmuiat o punem intr-o sita sau intr-un tifon si strecuram siropul obtinut. Sita trebuie sa fie fina pentru a nu patrunde semintele.
    • Eu am avut 750 de ml de sirop si am adaugat 350 g zahar. Normal se pune 1 kg de zahar la 1 litru de sirop, dar eu nu l-am vrut prea dulce. Si asa mi se pare chiar foarte dulce :D
    • Siropul amestecat cu zaharul se pun din nou pe foc mediu-mare si se lasa sa fiarba aprox 25-30 de minute, amestecand in el din cand in cand.
    • La final se adauga zeama de lamaie.
    • Se pregateste o sticla curata si sterilizata si se toarna siropul fierbinte. Se inchide bine capacul si se intoarce sticla cu capacul in jos.
    • Se infasoara sticla intr-o patura si se lasa asa pana a2-a zi pana cand se raceste in voie.
    • Se depoziteaza la rece. 




    0 comentarii:

    Trimiteți un comentariu

    Social Profiles

    Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

    Te astept si pe Facebook!

    Recent Posts

    Popular Posts

    Unordered List

    Text Widget

    DULCIURI DIVERSE

    Un produs Blogger.

    Persoane interesate

    Translate

    About Us

    Libris.ro

    Definition List

    Ordered List

    Theme Download

    Sample Text

    Copyright © Deyu's Delights | Powered by Blogger
    Design by Lizard Themes - Published By Gooyaabi Templates | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com