duminică, 16 martie 2014

Cheesecake pufos


De cand tot ma tin sa fac acest cheesecake si abia acum i-a venit randul! A iesit o bunatate!! Se face foarte usor si e un desert delicios. Are o consistenta pufoasa, iar blatul de biscuiti la exterior este putin crocant si in interior moale.
Voi reveni in curand si cu o reteta cu blat copt pentru ca ma bantuie demult si varianta asta :)) Pana atunci, zic sa-l devoram pe asta!:D 

Ingrediente:

Blat:
300 g biscuiti Petit Beurre
200 g unt
Crema de branza:
600 g branza proaspata de vaci
250 g smantana
100 ml frisca lichida
aprox 250-300 g zahar(sau dupa gust)
1 fiola esenta de vanilie
2 lingurite zeama de lamaie
3 oua

Mod de preparare:

Blat:

Maruntim foarte fin biscuitii (eu i-am maruntit la robot) peste care adaugam untul topit si amestecam bine. 




Tapetam o tava rotunda(a mea are diametrul de 26 cm) cu hartie de copt si distribuim biscuitii pe toata suprafata tavii. 

Eu nu am aplatizat biscuitii decat foarte putin, asta pentru a patrunde in ei din umezeala cremei. 

Imbracam si peretii tavii cu biscuiti si dam tava la frigider aprox 10 minute pana cand ne ocupam de crema.

Crema:

Mixam branza de vaci cu zaharul, adaugam smantana si mixam bine. 


Punem ouale unul cate unul si amestecam cu un tel de data aceasta, iar la sfarsit adaugam frisca, esenta si zeama de lamaie si amestecam pana la omogenizare.



Turnam crema peste blat si dam tava la cuptorul preincalzit pentru 1 ora, la foc mic.




Cand crema este legata se inchide focul si se lasa la racit in cuptor apoi se pastreaza la frigider.

Se consuma rece.

Se orneaza dupa plac, eu am ornat cu mure si menta.




2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc Rocsi :* chiar este o bunatate! Abia astept sa-l fac si in alte combinatii. pupici

      Ștergere

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Te astept si pe Facebook!

Recent Posts

Popular Posts

Unordered List

Text Widget

DULCIURI DIVERSE

Un produs Blogger.

Persoane interesate

Translate

About Us

Libris.ro

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Copyright © Deyu's Delights | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes - Published By Gooyaabi Templates | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com