miercuri, 11 aprilie 2012

Gogosi pufoase (de post)


Cui nu-i plac gogosile?...Mie una imi plac mult, mai ales daca sunt si pufoase!
Din multele retete pe care le-am incercat pentru gogosi...va spun sincer ca sunt cele mai pufoase gogosi pe care le-am mancat pana acum!!
Nu ramane decat sa le testati si sa vedeti rezultatul :D.
Sa trecem la treabaaa!!

Ingrediente:

- 900 gr faina (Boromir am pus eu).
- 1 cubulet drojdie 42 gr. (Dr. Oetker).
- o jumatate cana de zahar.
- o jumatate cana de ulei.
- 1 varf de cutit de sare.
- 1 plic de zahar vanilat.
- esenta de rom (cca.2-3 lingurite)

Mod de preparare:

Drojdia se dizolva in putina apa calda cu o lingurita de zahar.
Intr-un vas separat, amestecam apa calda, zaharul, uleiul, sarea, zaharul vanilat si esenta de rom pana cand zaharul se dizolva.
Punem faina intr-un lighean peste care adaugam maiaua(drojdia amestecata cu zaharul si apa calduta) dupa care adaugam si compozitia din vasul separat si framantam bine.
Aluatul se lasa la crescut cca 1 ora dupa care intindem foi si taiem cu paharul pt a da forma gogosilor.

Dupa ce am taiat cu paharul si am dat forma, mai lasam aprox 15-20 de min sa creasca.
Gogosile le prajim in uleiul bine incins, apoi le pudram cu zahar pudra.





Pofta buuna!!! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Te astept si pe Facebook!

Recent Posts

Popular Posts

Unordered List

Text Widget

DULCIURI DIVERSE

Un produs Blogger.

Persoane interesate

Translate

About Us

Libris.ro

Definition List

Ordered List

Theme Download

Sample Text

Copyright © Deyu's Delights | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes - Published By Gooyaabi Templates | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com